Heeft u niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op via 0591-610494 wij kunnen vrijwel alle producten voor u bestellen.

Beoordeling 9.2 gebaseerd op 136 individuele klantbeoordelingen op 5-sterrenspecialist

Gratis bezorging & Installatie
Aangesloten bij United Retail Groep
Parkeren voor de deur!
Eigen reparatie afdeling
  • Gratis bezorging & Installatie
  • Aangesloten bij United Retail Groep
  • Parkeren voor de deur
  • Eigen reparatie afdeling
Heeft u niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op via 0591-610494 wij kunnen vrijwel alle producten voor u bestellen.

Beoordeling 9.2 gebaseerd op 136 individuele klantbeoordelingen op 5-sterrenspecialist

Weerdingerstraat 196, Emmen
0591-610494
 info@schomaker-tv.nl
Weerdingerstraat 196, Emmen
Winkelmand

De expert in TV-Audio-Witgoed

SONOS producten resetten?

Schomaker

Waarom fabrieksreset?(bij problemen met SONOS)

  • SONOS product werkt niet meer in huidige installatie.
  • SONOS product is verkocht of moet op een andere netwerk worden aangesloten.(dit kan ook rechstreeks bekabeld aan een nieuwe router worden aangesloten, daarna overzetten netwerk)
  • U krijgt een rood knipperend lampje waardoor het SONOS product niet meer in u SONOS app staat.
  • U wilt uw SONOS product opnieuw aanmelden.

SONOS producten: Play 1(one)-SL, Play 3, Play 5, Subwoofer, Playbar, Beam

  • Haal de stekker uit het stopcontact.
  • Houd afhankelijk van het product dat je hebt de  knop Verbinden ( op Sub en Bridge) of de  Play/Pauze-knop ingedrukt terwijl je de stekker weer in het stopcontact steekt.
  • Houd de knop ingedrukt tot het lampje oranje en wit knippert.
  • Het lampje knippert groen als het proces is voltooid en het product klaar is om te worden geïnstalleerd.

SONOS Move

  • Haal Move van de oplader.
  • Houd de aan/uit-knop ten minste 5 seconden ingedrukt totdat Move uitgaat.
  • Houd de  knop Verbinden ingedrukt en plaats Move weer op de oplader.
  • Houd de  knop Verbinden ingedrukt tot het lampje bovenop oranje en wit knippert.
  • Het lampje knippert groen als het proces is voltooid en de Sonos Move klaar is om te worden geïnstalleerd.

U kunt ook een afspraak met ons maken bel 0591-610494. Een monteur van Schomaker TV Audio Witgoed komt in de omgeving Emmen bij u thuis langs.