SONOS producten resetten?
SchomakerWaarom fabrieksreset?(bij problemen met SONOS)
- SONOS product werkt niet meer in huidige installatie.
- SONOS product is verkocht of moet op een andere netwerk worden aangesloten.(dit kan ook rechstreeks bekabeld aan een nieuwe router worden aangesloten, daarna overzetten netwerk)
- U krijgt een rood knipperend lampje waardoor het SONOS product niet meer in u SONOS app staat.
- U wilt uw SONOS product opnieuw aanmelden.
SONOS producten: Play 1(one)-SL, Play 3, Play 5, Subwoofer, Playbar, Beam
- Haal de stekker uit het stopcontact.
- Houd afhankelijk van het product dat je hebt de knop Verbinden ( op Sub en Bridge) of de Play/Pauze-knop ingedrukt terwijl je de stekker weer in het stopcontact steekt.
- Houd de knop ingedrukt tot het lampje oranje en wit knippert.
- Het lampje knippert groen als het proces is voltooid en het product klaar is om te worden geïnstalleerd.
SONOS Move
- Haal Move van de oplader.
- Houd de aan/uit-knop ten minste 5 seconden ingedrukt totdat Move uitgaat.
- Houd de knop Verbinden ingedrukt en plaats Move weer op de oplader.
- Houd de knop Verbinden ingedrukt tot het lampje bovenop oranje en wit knippert.
- Het lampje knippert groen als het proces is voltooid en de Sonos Move klaar is om te worden geïnstalleerd.
U kunt ook een afspraak met ons maken bel 0591-610494. Een monteur van Schomaker TV Audio Witgoed komt in de omgeving Emmen bij u thuis langs.